21 januari 2021
-
Hoeveel overdrachtsbelasting bij snelle doorverkoop?
Per 1 januari zijn de regels rond de overdrachtsbelasting gewijzigd. Bij doorverkoop van de woning binnen 6 maanden is het nu het heel belangrijk wie de koper is.
-
Banken en verzekeraars willen ‘passende bijdrage’ leveren aan oplossing toeslagenaffaire
Banken en verzekeraars willen een passende bijdrage leveren aan een oplossing voor de financiële problemen van slachtoffers van de toeslagenaffaire, zo meldt het Verbond van Verzekeraars.
-
DNB begint onderzoek naar beschikbaarheid van contant geld
Bureau McKinsey & Company doet in opdracht van De Nederlandsche Bank (DNB) onderzoek naar de beschikbaarheid van contant geld in Nederland, zo heeft DNB donderdag laten weten.
-
Kan Biden voorkomen dat land uiteenscheurt in blauw en rood Amerika?
Barack Obama, John Kerry, Joe Biden: Democraten roepen steeds dat het land niet verdeeld is in rode en blauwe staten, schrijft Robbert de Witt.
-
Premie BAVAM-polis niet tijdig betaald; hoe zit het met de dekking?
Eén van de vereisten voor het verkrijgen en behouden van verzekeringsdekking is het tijdig betalen van de premie. Soms komt het voor dat de premie niet op tijd wordt betaald. En dan?
-
Dossier Tweede Kamerverkiezingen: wat willen de partijen met de verzekeringswereld? Vandaag: de VVD
Van VVD tot aan Forum voor Democratie. En van pensioen tot hypotheek.
-
Kifid: definitie van leidingbreuk behoeft geen verdere uitleg
Univé hoeft niet uit te leggen dat een leidingbreuk niet over gas gaat.
-
Achmea ontdekt na 5 jaar en 110K verder leugen in acceptatievragen: klant betaalt alles terug
Al vijf jaar betaalde Achmea via het Hema-label een letselschadevergoeding aan een eigen klant.
-
Winnaar Adfiz Prestatie Onderzoek Nh1816: ‘We willen een nog betere koppeling met de systemen van de adviseurs’
Het Adfiz Prestatie Onderzoek geeft inzicht in de operationele performance van verzekeraars en helpt hun kwaliteit te verbeteren.
-
Consumentenbond: ‘bunq moet meer tegen oplichting doen’
Bunq moet meer tegen oplichting gaan doen, zo stelt de Consumentenbond. De bond ziet ‘opvallend veel’ klachten binnenkomen over oplichting via bankrekeningen van de internetbank.